Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Slog äntligen till på två sovsäckar från Cumulus (en till mig och en till tjejen). Valet blev en Mysterious Traveller 500 och en Mysterious Traveller 700. Hoppas dem lever upp till allt gott jag hört om dem.
Jag ställer svaret och ni ställer frågorna. Visste inte att vi spelade Jeopardy här?
Skämt å sido. Satt med min föråldrade mobiltelefon och kunde inte lägga upp några bilder, men här kommer dem.
Fick just hem ett par nya terränglöparpjuck från adidas - Adizero XT boost. Tänkte testa att fjällvandra med dem. 800 spänn på Wiggle. 3 dagars leveranstid från England gillar jag!
Väntar fortfarande på ordern men detta är på väg iaf!
Tält: Fjällmark artic tunnel 2p
Liggunderlag: Sea to summit ComfortLight insulated
Pump: Sea to summit jet stream (dubblar även som packpåse)
Kök: Mini Trangia
Bränsleflaska: Trangia 0,5l
Lite mer saker är på väg och har köpt lite annat med men detta var de saker jag är mest exalterad över att få hem!
Har precis fått hem denna lilla pärla. Kanske inte det lättaste man kan bära på men hållbart och multifunktionella eftersom man kan använda det som regnponcho också. Dessutom oerhört billigt i förhållande till hur slitstarkt det verkar vara. Bara 299:-