Ditt senaste inköp "bilder"

vad fick du punga ut?

400 lax...(!) ...men i Norge (jag bor i Norge). Bilen har rullat 10000mil, årsmodell -06, importerad från Tyskland 2011, så det är dyra bilar...Något billigare i Sverige men inte mkt. Kompisen (i Sverige) kom över en -05:a som jag tror rullar 20000mil, importerad från Spanien och vill minnas att han betalade 220 000kr. Komforten är fantastisk måste jag säga.
 
Dom är ganska pigga med den snurran under huven,har jagat,tävlat och vunnit med dom här bilarna mot folk med turktaxis aka bmw,turbovolvo och så.

Haha men jag kan köra bil, en livvakt åt kungen kan kugga mot mig.

Så dom är helt ok, funderar pä ett eget inköp av Multivan eller så
 
The North Face Thermoball Hoody

Bra pris på värmande, komprimerbar sak. Har fått blandade användarbetyg men har rekommenderats varmt som mellanlager av Outdoorgearlab. Kommer att medfölja vid cykeltouring tack vare liten packvolym.
 

Bilagor

  • tnfthjgig.jpg
    tnfthjgig.jpg
    49.4 KB · Visningar: 2,374
Senast ändrad:
Slutet på bokrean kan vara en riktig höjdare ibland, idag fann jag för 10% av nypriset den här.
 

Bilagor

  • IMG_1314.JPG
    IMG_1314.JPG
    159 KB · Visningar: 1,873
En höst/vår/vinter säck för 1924 kr får väl vara ok. :) Skulle inte köpa men kunde inte låta bli. :)
/Kenneth
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    33.9 KB · Visningar: 1,706
För de stundande paddlingarna blev det en Steiner Commander 7 x 50, fabriksrenoverad hos Steiner.

Mats
 

Bilagor

  • IMGP6947.jpg
    IMGP6947.jpg
    64 KB · Visningar: 1,597
Fyndade en walkstool 55cm idag med teleskopben.

De kostar 6-7 hundra på friluftsbutikerna, men jag hittade en på loppis för 35:-
 
Senast ändrad:

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg