Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
När Carta får höra om Rea på ficklampor så är det svårt att säga nej, även fast man äger ett tiotal redan!
Led Lenser L7
225m och 100 lumen
249kr på Clas Ohlson
Två inte helt okända friluftskök, ett Optimus Svea och ett Optimus 8 R. Nu har jag tydligen bra förutsättningar för att bli både klättrare och jägare (ironi).
821 pix för Svea:t och en 1000-lapp för 8 R och båda har oskulderna kvar...Får nog ta på finkostymen och filma när jag tänder dem...
Två inte helt okända friluftskök, ett Optimus Svea och ett Optimus 8 R. Nu har jag tydligen bra förutsättningar för att bli både klättrare och jägare (ironi).
821 pix för Svea:t och en 1000-lapp för 8 R och båda har oskulderna kvar...Får nog ta på finkostymen och filma när jag tänder dem...
Var själv och "köpte" morfars Optimus No111 här om dagen. Inköpt 1959 och hyllvärmare sedan 1985. Packningen i tanken var hård, men det höll trycket och fungerade felfritt utan åtgärd. Imponerande
Ett Helsport Fjellheimen X-Trem Camp 3, märkte även vid övernattnin i djupsnö att ett fotprint till tältet skulle behövas. Köpte det på XXL för den fin fina summan av 3000:-
Ett Helsport Fjellheimen X-Trem Camp 3, märkte även vid övernattnin i djupsnö att ett fotprint till tältet skulle behövas. Köpte det på XXL för den fin fina summan av 3000:-
3000 kr är grymt billigt för det tältet!
Med en footprint så kan du inte gräva ut absiden... Fast deras lösning för fastsättning gör att du lätt lossar om du behöver/vill gräva!
3000 kr är grymt billigt för det tältet!
Med en footprint så kan du inte gräva ut absiden... Fast deras lösning för fastsättning gör att du lätt lossar om du behöver/vill gräva!
Japp för var det rea på det så det kostade 4k sen veckan efter var det 25% på ALLT så dom fick göra ett återköp så köpte jag det igen fast för 3K. Är det såna snäppen på footprinten!? har inte hittat nåon bra bild än..