Dina artiklar

För er som inte noterat det innan så kan man klicka på "profil" i forumet och då få upp en massa information om en medlem. Till höger på den sidan finns en spalt med personens bidrag till utsidan.se, t ex annonser och fotoalbum.

Numera finns det även en rubrik "Publicerade artiklar" där man kan gå in och läsa de artiklar som medlemmen lagt upp. Vi har alltså skapat en ny väg till dina artiklar som skall göra det lite roligare att skriva. Vad tycker ni? Bra eller dåligt att man kan se nåns artiklar direkt via profilen?

Vill du lägga upp egna artiklar? Gör det här:
http://www.utsidan.se/red

./niklas

Bra !

Trevligt ! Ja nu har man bara att spara ihop till en bra artikel. Har ni på red. någon speciellt önskemål eller kan man ta vilket ämne som helst ?
/Gunnar

clindh

Forumvärd
Vi har inget speciella önskemål, men kanske någon läsare har? Önska på så kanske någon fattar pennan.

Re: Bra !

CanMan; sa:
Trevligt ! Ja nu har man bara att spara ihop till en bra artikel. Har ni på red. någon speciellt önskemål eller kan man ta vilket ämne som helst ?
/Gunnar

Du skall förstås skriva om något du tycker är kul och intressant. Det behöver inte vara någon reseberättelse utan bara något om friluftsliv.

Vad jag saknar är saker som dyker upp ofta på Utsidan. För att ta exempel på vad jag kommer på just nu är en sak "kängor, skavsår och behandling av fötter". Hur ofta kommer inte dessa frågor upp. Tittade snabbt in på Utsidans nuvarande artikel om "Kängor och Stövlar" och den saknade mycket. Man behöver inte vara någon super-expert utan egna erfarenheter plus vad som finns i forumen räcker gott. Jag tycker att man skall vara objektiv och t.ex. inte skriva att t.ex. ofodrade Jörn-kängor är det enda som gäller. T.ex. byta sockar varje rast anser jag vara onödigt ofta, medan andra tycker det är en nödvändighet. Kort sagt visa att delade meningar gäller.

En annan artikel skulle vara en guide till att bestiga Kebnekaise. Denna fråga kommer upp minst ett par gånger per år. Eftersom denna tur oftast är den första nya fjällvandrare provar måste den vara rätt grundlig.

Men som sagt, ingen har ju anställt dig att skriva artiklar så skriv vad som helst som intresserar dig.

/Jonas U

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg