Det perfekta familjetältet?

stalon combi på kajakdagarna...

... nästa helg, 6-7 maj, vid sjöhistoriska museet. det har i alla fall de goda människorna på hilleberg lovat. kan vara bra tillfälle att kika på detta tält som annars är både nytt och ännu inte så lättfunnet.
patrik

Hmm...till helgen.
Låter som en dejt!

Jag har fnulat lite på saker och ting och kommer på att det nog går att sammanfoga även muddus med stallon med muddus med lite god vilja. Det som skulle behövas för det är en extra taktdel till muddus då den är längre än stallons, men det förutsätter att dragkedjorna på de båda är av samma dimmension (om än av olika längd) men jag kan inte se att man skulle ha olika av någon anledning.

Annars skulle jag inte ha några priblem attt knåpa ihop en kopplingsdel som skulle kunna sitta mellan de båda om jag bara hade duk och två halva dragkedjor av rätt typ.

Jag tycker att modulkonceptet är mycket lovande men de måst ju verkligen vika ut dess fulla möjligheter om det ska slå igenom, och varför då göra två olika modulkoncept som inte går att kombinera med varandra?
Jaja! Där hilleberg inte når ända fram får väl vi gå in och förstärka...

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
FarbrorBlå Saivo vs Staika, vilket är det perfekta ”paddeltältet Bo och sova 5
jamo SUL: Perfekta partners.. Bo och sova 9

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg