Damaskhakar?

poäng till dig :)

Jag hittade det jag sökte när jag kollade lite närmare. Det ligger en variant under "damasker" och en annan under "tarp 1" på ovannämnda sida.

Tack för erbjudandet Seobserver! Men jag har fått samma erbjudande av lokala friluftsbutiken, så jag tackar nej. Men generöst var det. Har just fått ett par krokar av Lundhags (hade egentligen annat användningsområde). Får se om de kan funka. Men kom gärna med fler tips!

/Mikael

KISS handlar mest om att se enkla, funktionella bruksområden. Börja med att fundera på vad som skulle kunna förenklas.....Krokarna i gamla 52/58 var pälshakar....

här kommer tipset du väntat på:

hos mike & nike hittar du ett kit med 2st oanvända fotremmar och 2st av m90 kroken för endast 20:-

best nr 02-109

du hittar dom här: www.bbfab.se

lite si och så med öppetider, men jag råkar veta att dom är där från 11:00 och någon timma frammåt, i morgon tisdag.

Tack för alla tips! Till slut blev det band-och-knapp-lösningen, trots mina tvivel. Fick jaga en del efter tillräckligt små tryckknappar, hittade till slut 12 mm. Har nu sytt in band med knappar i ett par andra byxor, tycks kunna funka. Får se hur det håller.

/Mikael

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg