Dagens rea-tips (allmänt)!

Mastin kanske var i ordvitsartagen när han skapade tråden, om man ser till forumdelens beskrivning ('Klippa')

Håller med kritiken. Flytta tråden till "Utrustning allmänt"

Å andra sidan är det bra om man hinner göra kapen innan andra hunnit före och tömt lagret. Lite lagom anonymt så att bara utsidanhabitueer hittar fynden skulle vara i min smak.

Thure
 
Getout har therm-a-rests neoair för 995kr i storlekarna regular (knappt svensk normallängd för män) och medium (kortare men bredare, kanske för extra breda kvinnor?)
En förklaring till att man rear ut kan man få om man gör en webbsökning på "xlite xtherm". Märkligt att inte övriga butiker hängt på och satt ned priserna bara. Tänk vad de hade kunnat få fart på lagren om de hade tagit lite mindre hutlöst betalt för neoairarna från början.

Finns även pannlampan petzl tikka plus 2 för 249kr om man söker på KÖLD11 på deras sajt. Hittade där även optimus kaffepanna modell terra för 99kr. Ser ut som trangias mindre modell fast i modefärgen hårdanodiserat.

Varför har den här stackars tråden hamnat under klättring? Där verkar man ju bara hålla på och bråka om hur man bäst gör åverkan på annans mark :/
 
Om man får klaga lite. Jag som följt de här reorna noga och fixat en Rimfaxe anorak till mig själv och Megin skalbrallor till både mig själv och sambon tycker att det är samma grejor minus det som såldes halvåret innan på reorna nu. I herr finns det inte mycket i M och L kvar och intressanta ryggsäckar tog slut för någon rea sedan.

rensar på utgående färger och modeller. Skall de sluta med min favvojakka Einride? Beställer ett ex till mig och ett till hustrun att ha som backup. http://klattermusen.se/nyhetsbrev/nyhetsbrev_fyndlista_SE_nov_2011.html

Thure
 

Liknande trådar