Dagens rea-tips (allmänt)!

Rea på kajakprylar

Fick tag i ett neoprenpaddelkapell till min VKV Lisa för bara 200 Kr + en bra paddelflytväst för 350 Kr idag på http://www.kajakboden.com/ öster om Drevviken strax norr om utloppet mot Långsjön. Finns en hel del bra grejor kvar på rean.

Off season kan man göra fynd!

Thure

Sidenselma - 10% rabatt på allt!

Vi kom hem med saker för 1800 kr från Siden Selma,
två kompletta vinterunderställ, fingervantar och flertalet undertröjor åt flickvännen som tycker om dem för de lindrar hennes eksem och ytterligare varsin av deras mysiga dragskomössor.

Nu har vi så det räcker ett bra tag.

Addnature

Addnature kör igång 5-års rea imorgon. Säkert bra och jag ska gå dit men det var lite fjantigt med att ena butiken fyller 1 och den andra 4 = 5-års rea...

Utförsälning av Halti på Alewalds

Alewalds rear 50-70% på Haltisortimentet. Verkar ha pågått ett tag, men jag hittade en vindblus iaf.
/fremag

Klätterdag Addnature

Addnature har "klätterdag" rea i 24 timmar. Den pågår till klockan 20.00, 27 november. Har bland annat fyndat isyxor Petzl Charlet Quark för 1699 kr st, istället för 2195 kr. Sedan stegjärn med 550 kr rabatt.
Skynda skynda. www.addnature.se

Och nej jag jobbar inte på addnature eller har någon "relation" till dem.

Stadium

rear några av sina Pointkajaker. 505 i glasfiber med roder kapell och paddel för 10 000 och en 450 cm Polyetenlåda som jag hoppas skall passa mina barn för 4000 Kr. www.stadium.se

Thure

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg