Seuf.se Kajka 75
Efter noga övervägande så beställde jag en Fjällräven Kajka 75 från ovan nämnd sida. Den var på outleten för 1924 SEK varav jag blev grymt skeptisk pga av det låga priset. Kostar ju 3200-3400 SEK på alla ställen jag kollat.
Då jag läst lite revievs där det skrivs antingen att det är ruffel och båg företag eller topp betyg så blev jag grymt skeptisk mot denna webbsida men bestämde mig ändå för att chansa lite. Beställde 2015-03-10 och fick genast bekräftelser på beställningen. Fortfarande nervös över om jag skulle få nån väska eller inte men den 11:e kom ett mail till om att väskan va skickad och den 12:e (idag) kom väskan och den låg i sin orginalförpackning och ser aldrig ut att ha varit uppe ur påsen.
Dock så låter det som inte alla andra haft lika tur då de bytt produkter på denna sida men jag fick inga problem i alla fall. Nu är dock priset det normala 3400 SEK på denna väska igen men det verkar finnas andra produkter till bra priser. Bland annat Fjällräven Abisko för ca 1200kr för den som törs chansa och beställa.
Antingen hade jag tur eller så är det andra som driver webbutiker som slänger ur sig botten betygen pga att det blir priskonkurens mellan företagen. Avgör själva om ni vågar beställa men för mig blev det både snabbt och billigt.
/Kenneth