Dagens rea-tips (allmänt)!

Icebreaker -50% på Naturkompaniet i Stockholm

Naturkompaniet har, åtminstone i Stockholm, -50% på Icebreakers merinounderställ & boxers (gäller endast tjockleken 200 g / m2).

Finns en hel del grejer kvar! Helt klart läge att fylla förråden.

Surfade in o blev häpen över de låga priserna tills jag såg den försmädliga parantesen...(IVA no incluido), "moms ingår ej". Vet inte mycket om Tullverkets eller Skatteverkets regler men har man inte momsat i ena landet momsar man väl i det andra? Upplagt för en trist tjugofemprocentig överraskning eller?

barrabes lägger på momsen när man lägger ordern.

Alewalds på Kungsgatan i Stockholm har rea på en hel del kläder och prylar Bergans, Haglöfs, Lundhags, Halti m.fk. till 20 - 50 %. Det är dock endast ett urval som är på rea.

Först på onsdag denna vecka kommer de att annonsera i dagspressen ... dvs det finns ännu gott om storlekar kvar.

Naturkompaniet rear sedan i fredags 17/8, inget väldigt upphetsande, men om du letar efter ett Primuskök Gravity VF finns det för 599 kr jämfört med ordinarie 1049, tyckte i a f jag var hyfsat prisvärt

El-Ge Fiske vid Vågmästareplatsen/Backaplan(Gbg) har ett fåtal Shimano Nexave till halva priset. Jag fick min önskerulle snorblligt idag, bara 374kr.

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg