Dagens rea-tips (allmänt)!

Icebreaker -50% på Naturkompaniet i Stockholm

Naturkompaniet har, åtminstone i Stockholm, -50% på Icebreakers merinounderställ & boxers (gäller endast tjockleken 200 g / m2).

Finns en hel del grejer kvar! Helt klart läge att fylla förråden.

Surfade in o blev häpen över de låga priserna tills jag såg den försmädliga parantesen...(IVA no incluido), "moms ingår ej". Vet inte mycket om Tullverkets eller Skatteverkets regler men har man inte momsat i ena landet momsar man väl i det andra? Upplagt för en trist tjugofemprocentig överraskning eller?

barrabes lägger på momsen när man lägger ordern.

Alewalds på Kungsgatan i Stockholm har rea på en hel del kläder och prylar Bergans, Haglöfs, Lundhags, Halti m.fk. till 20 - 50 %. Det är dock endast ett urval som är på rea.

Först på onsdag denna vecka kommer de att annonsera i dagspressen ... dvs det finns ännu gott om storlekar kvar.

Naturkompaniet rear sedan i fredags 17/8, inget väldigt upphetsande, men om du letar efter ett Primuskök Gravity VF finns det för 599 kr jämfört med ordinarie 1049, tyckte i a f jag var hyfsat prisvärt

El-Ge Fiske vid Vågmästareplatsen/Backaplan(Gbg) har ett fåtal Shimano Nexave till halva priset. Jag fick min önskerulle snorblligt idag, bara 374kr.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg