Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dagens Bild-tråden
- Trådstartare jamo
- Start datum
Härlig bild!
Du borde besöka Rotsidan i Höga Kusten - 4-5 kilometer med flata klippor och drop-offs i stort och litet format.
Du borde besöka Rotsidan i Höga Kusten - 4-5 kilometer med flata klippor och drop-offs i stort och litet format.
Frostig morgon i Norrland.

Grymma bilder Kristofer! Hur många omtagningar var det på droppen? Efterarbete i photo-shop? Hoppas ingen skräms från att posta trevliga mobilkamera-bilder med mindre finess.
Många fler borde också vill dela med sig av sina bilder - Jag utgår från att massor av medlemmar har med sig någon slags kamera när de är ute på aktiviteter.
Dykning - Expeditioner - Fiske - Hundsport - Hästsport - Jakt - Kitesurfing - Multisport - Paddling - Segling - Fritt Fall - Skärmflyg - Träning , släng upp en radda bilder nu vettja, kul att se ju, då blir man sugen på att prova nya saker.
Många fler borde också vill dela med sig av sina bilder - Jag utgår från att massor av medlemmar har med sig någon slags kamera när de är ute på aktiviteter.
Dykning - Expeditioner - Fiske - Hundsport - Hästsport - Jakt - Kitesurfing - Multisport - Paddling - Segling - Fritt Fall - Skärmflyg - Träning , släng upp en radda bilder nu vettja, kul att se ju, då blir man sugen på att prova nya saker.
Grymma bilder Kristofer! Hur många omtagningar var det på droppen? Efterarbete i photo-shop? Hoppas ingen skräms från att posta trevliga mobilkamera-bilder med mindre finess.![]()
Måste bara hålla med... Kristofer, dina bilder var perfekta.
Alltid kul när folk lägger ut lite nya bilder. Har faktiskt inte större betydelse vilket typ av bilder det är...
/Stellan
Tack så mycket!
Droppbilden var en av kanske 60 bilder som blev bra.
Efterarbetet består av en aning kontrastjustering och skärpejustering. Inte unsharp mask utan vanlig "sharpen". Man kan kladda på hur mycket som helst men det tar bort hela grejen med fotograferandet tycker jag.
Instämmer även i det du säger om fler bilder. Det skulle vara roligt med mer vardagliga bilder på utomhusaktiviteter!
Droppbilden var en av kanske 60 bilder som blev bra.
Efterarbetet består av en aning kontrastjustering och skärpejustering. Inte unsharp mask utan vanlig "sharpen". Man kan kladda på hur mycket som helst men det tar bort hela grejen med fotograferandet tycker jag.
Instämmer även i det du säger om fler bilder. Det skulle vara roligt med mer vardagliga bilder på utomhusaktiviteter!
Jag får väl lägga in en ny bild i tråden...
En spindel från Nagorno Karabakh.
/Stellan
http://www.sandstorm.se

En spindel från Nagorno Karabakh.
/Stellan
http://www.sandstorm.se
Stellan: Jäklar, skuggan är läskigare än spindeln själv. 
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
|
Ändra storlek bild = kb/Mb ? pixlar ? | Fotomotiv | 24 | |
|
En bild över höstfjäll/vårfjäll att låna ut? | Fotomotiv | 7 | |
|
BEDÖM MIN BILD | Fotomotiv | 4 |
Liknande trådar
Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking
Vandring i staden – en ny livsstil
Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg