Jag tror att det skille vara ganska intressant att ha en egen dagbok på sin sida, där man kan fylla i sina äventyr och planera lite, samtidigt skulle det kunna fungera som en träningsdagbok. Jag tror att det skulle vara intressant för många....
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
dagbok
- Trådstartare puttepatrik77
- Start datum
Jag kan tänka mig att betala för en sådan funktion. Just nu får man inte så mycket om man väljer att bli betalande medlem. Visst, 200 kr är inte mycket pengar, men jag tror att många väljer att inte besvära sig med att betala då man inte får så mycket för pengarna. Jag kanske har fel men tänk så här:
Det enda jag får som är vettigt med att betala 200 kr är möjligheten att lägga in 20 bilder i mitt fotoalbum och även en del klubberbjudanden.
Allt det där med gratis inträde på evenemang och Utsidan-events är väldigt fint. Men det finns ett problem, dessa är alltid i Stockholm, Göteborg eller Malmö. DÅ jag inte bor tillräckligt nära någon av dessa städer så kan jag inte utnyttja denna förmån.
Och om jag inte misstar mig så kikade jag runt lite på dem som är betalande medlemmar och jag tycker att det är förvånansvärt många från Stockholm. Personer som dessutom använder Utsidan väldigt sällan. Jag antar att de blev medlemmar på just något av dessa "Events"? Kanske har jag fel...
Fast visst, man kanske ska betala bara för stjärnans skull
Mvh
Det enda jag får som är vettigt med att betala 200 kr är möjligheten att lägga in 20 bilder i mitt fotoalbum och även en del klubberbjudanden.
Allt det där med gratis inträde på evenemang och Utsidan-events är väldigt fint. Men det finns ett problem, dessa är alltid i Stockholm, Göteborg eller Malmö. DÅ jag inte bor tillräckligt nära någon av dessa städer så kan jag inte utnyttja denna förmån.
Och om jag inte misstar mig så kikade jag runt lite på dem som är betalande medlemmar och jag tycker att det är förvånansvärt många från Stockholm. Personer som dessutom använder Utsidan väldigt sällan. Jag antar att de blev medlemmar på just något av dessa "Events"? Kanske har jag fel...
Fast visst, man kanske ska betala bara för stjärnans skull
Mvh
Värdet av ett klubbmedlemskap måste helt klart öka, särskilt om antalet klubbmedlemmar från platser utanför storstadsregionerna ska öka. A.S. har här helt rätt i sina observationer.
Jag tror emellertid inte att det är rabatter som är den främsta incitamentet för någon att bli klubbmedlem och jag tror dessutom inte att det är i Utsidans intresse att klubbmedlemstocken består av folk drivna av ekonomiska motiv. Nej, det är funktionerna på hemsidan som måste utvecklas. Ett led i detta skulle kunna vara en dagbok. En sökbar friluftsinventeringslista kan också vara en idé. Man skulle m h a denna, inför ett inköp, söka efter ägare av den produkt man ämnar köpa och helt enkelt höra sig för med dem om utlåtanden.
Jag tror emellertid inte att det är rabatter som är den främsta incitamentet för någon att bli klubbmedlem och jag tror dessutom inte att det är i Utsidans intresse att klubbmedlemstocken består av folk drivna av ekonomiska motiv. Nej, det är funktionerna på hemsidan som måste utvecklas. Ett led i detta skulle kunna vara en dagbok. En sökbar friluftsinventeringslista kan också vara en idé. Man skulle m h a denna, inför ett inköp, söka efter ägare av den produkt man ämnar köpa och helt enkelt höra sig för med dem om utlåtanden.
clindh; sa:Skulle du kunna tänka dig bli betalande medlem (200 kr/år) för att få tillgång till en sådan funktion?
200kr för ett år med dagbok och kanske en egen gästbok och något som gör att det är lättare att ta kontakt med andra medlemmar tex en lista där du kan se besökarna på din sida. Det skulle vara rimligt för mig.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg