Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag gillar Cykelstället på Övre Husargatan. Trevliga och har god service (http://www.cstall.com/). Har varit nöjd med två cykelköp från denna butik, sägs vara grymma på att bygga hjul.
Patric (som för övrigt inte fick shyssta vibbar från Sportson, men det kan ju varit undantaget eller historia nu.)
[Edit, jag har inte spanat på respektive köpt långfärdcykel, mina intryck gäller MTB.]
[Ändrat av olle11 2004-04-20 kl 09:49]
Dom annonserar på sista sidan i del 1 i GP igår. Skall ha nån långfärdscykelspecial med representanter från några cykeltillverkare och Vaude 24-25 april. Jag har dock ingen erfarenhet av dom, men dom verkar vara inriktade lite mot långfärdscyklar, och det är det inte många som är.
Var och hälsade på Åby Cykel igår. Mycket trevlig personal i liten butik.
Till helgen flyttar de ut i trädgården och visar tält och cyklar mm, dessutom har de ju provcykling. Deras extrema långfärdscyklar Koga-Miyata kostar mycket pengar men verkar vara riktigt bra.
Jag skall i alla fall ner och köra en sväng till helgen. även om jag inte har råd.
Willys på arbogagatan 1, (hållplats gropegårdsgatan tror jag) är svinbra! Inte så bra hemsida och inte ett yttre som får en att tro att det är något där, men otroligt bra priser på prylar o reservdelar. Min senaste frikrans fick jag för nästan hälften av vad den kostade på andra ställen, spd-paket finns för ca 800:- om jag minns rätt. Helt oflashigt -men bra.