Crossa Östersjön pâ skidor

öringen; sa:
berghå; sa:
bergholm; sa:
Oh herregud, det där ser ut som ett rent helvete...

ja det gör ju det...
frågan är ju, varför har då ingen provar det förut?

Brukar vara några som gör det varje år, återkommande reportage i lokalblaskorna. Vilka är det som gör det?Typ studenter med tentaångest, spanska galningar etc... :)

Är det någon som vet om någon har korsat med cykel? Om man bara titta lite på bilderna verkar det vara helt OK att taa sig fram med cykel där.

/Stellan

Ur led är tiden.

j_stellan; sa:
Är det någon som vet om någon har korsat med cykel? Om man bara titta lite på bilderna verkar det vara helt OK att taa sig fram med cykel där.

/Stellan

Är det någon som vet om någon har korsat baklänges med pulkan mellan tänderna? Och med en mikrovågsugn under varje arm.

/Georg

Re: Ur led är tiden.

sachsaren; sa:
j_stellan; sa:

/Stellan

Är det någon som vet om någon har korsat baklänges med pulkan mellan tänderna? Och med en mikrovågsugn under varje arm.

/Georg

Skulle vara kul att testa att göra det med cykel...
Antagligen har ingen gjort det baklänges med pulkan mellan tänderna? Och med en mikrovågsugn under varje arm.

/Stellan

Rännorna

Kanske bakläges på cykel med en mikrov.... Nä, jag bor i Piteå och för mig passerade deras bedrift obemärkt. M a o jag tror inte det stod något om dem i lokalblaskan. En liten fundering är om de hade koll på rådande sjötrafik eller om de bara hade tur då djuphamnen i Piteå trafikeras rätt frekvent av fraktfartyg. Rännorna är ju inte allför sällan helt öppna. Fast duktigt gjort/Danne

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg