Re: Återigen mina vänner...
Kamvandrare me´skavssår; sa:...med hjälp av neoprenremsan + 2 remmar med kardborrelåsning så är coverbootsen onödiga. Ni går tamejfan torrskodda över såväl tielmavadet(rapaälven) vid lågvatten som över nacken i Tarraälven nedanför Tarraure iförda denna mundering.
Men för all del, lägg i ett par coverboots i packningen(jämte gjutjärnspannan).
Jag har fått så många syrliga svar på diverse inlägg jag gjort på den här sidan, därför så kommer jag med den för mig ovanligt hårda kritik som nu följer.
Lägg ner coverboots NU! Ha,ha,ha...en förbannad "kamvavndrare"...Alla gör väl som dom själva tycker...vill dom vara lite mindre smarta så låt dom då vara det...alla lär sig av egna erfarenheter till slut..och då kommer dom säkert till samma slutsats som du i slutändan...att coverboots inte är så mycket att hänga i julgranen..Mvh/europa12
UPPENBARLIGEN SÅ HAR ÄVEN TILLVERKAREN INSETT DET ONÖDIGA I ATT FÖRA/MARKNADSFÖRA EN SÅDAN VÄRDELÖS PRODUKT!
Coverboots from Lundhags - rest in peace (snyft)
Jag kommer från och med nu att(på ett tufft och säkerligen även i vissas ögon, ett burdust och onyanserat sätt)propagera MOT coverboots och MUPPAKTIGT halvnaket vadande i sandaler/gymnastikskor i de svenska fjällen. Har till och med skrivit en notis i detta ämne(vi får se om den blir godkänd)
Mina vandrande och fjälljokkskorsande vänner, vi har ett fullgott alternativ till denna dårskap - Neoprenremsa + spännremmar. Om ni använder er av dessa ting på ett korrekt och beprövat sätt kommer ni aldrig mer att misslyckas med ett vad.