Citychallenge

Hej
Är det någon som har en startplats i Citychallenge och som ångrat sig...? Jag är ute efter en plats!! Tycker att 2000 kr i betala-sent-avgift är löjligt dyrt.
Tack!/Lotta

C2

Hej,

Vi är ett gäng som ska köra elitklassen, men tjejen i vårt lag har skadat sig. Om du är intresserad av att köra elitklassen med oss är du välkommen att höra av dig.

Hälsningar /Erik

Hej Erik!
Hm elit..vet väl inte om jag känner mig som det. Vad är er reservplan?? Vad siktar ni på för placering/tid? Har ni kört tidigare?/Lotta

Hej,

Vi är inte heller direkt elit. Vi kör i den klassen eftersom vi tycker tävlingsmomenten är roliga och för att det är kul att köra tillsammans. I sprintklassen kör man enskilt om jag inte minns fel.

Vi har kört två gånger tidigare och senast kom vi på 20:e plats av 26 startande. Vi siktar på att komma på en liknande plats i år och på att fullfölja hela banan innan maxtiden löper ut.

Vår reservplan är antingen att ta med någon som enbart kör några löpetapper eller i värsta fall att köra utan avbytare.

Vårt lag heter Arctic.

Om du är intresserad kanske vi kan höras per telefon och så kan vi träffas innan du bestämmer dig.

/Erik

Tjaaa det kanske hade fungerat ändå. Jag körde FEM nu härom helgen och även maran i juni. Orkar hålla på länge men är ju mer seg än snabb alltså.
I sprintklassen tävlar man två och två. Jag får läsa lite om elit känner jag! Vi kanske kan snackas ikväll eller så..? 0735337548

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg