• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Cancer! :(

Jag beklagar. Det måste kännas fruktansvärt jobbigt. Tveka inte att ta hjälp av vänner, arbetskamrater, grannar... Sånt här klarar man inte ensam. Ta hand om dig
 
En riktig svår tid du har framför dig ,hoppas verkligen att du har styrka det blir bättre det kan jag lova dig.Ta en dag i taget och gråt det hjälper.Minnen har man alltid kvar av den kära och nära
 
Tackar så mycket för era vänliga och snälla ord , väntar på en taxi nu, ska iväg till vän, orkar inte vara själv just nu...

Kram till eller och var rädda om varandra, har ni något bråk med en vän eller syskon, familjevärn etc, LÖS det! skit i prestigen om vem som hade rätt eller fel, livet är för dyrbart för sådan skit förlåt 'ven om du är oskyldig till bråket! Tack och lov hade jag inte jag dessa problem, men släkten är tjöckare än vatten, glöm aldrig det!

Taxin kom nu..

Kram på er

P.S. sorry tagit alkohol nu...


Mvh trosve
 
Tackar så mycket för era vänliga och snälla ord , väntar på en taxi nu, ska iväg till vän, orkar inte vara själv just nu...

Kram till eller och var rädda om varandra, har ni något bråk med en vän eller syskon, familjevärn etc, LÖS det! skit i prestigen om vem som hade rätt eller fel, livet är för dyrbart för sådan skit förlåt 'ven om du är oskyldig till bråket! Tack och lov hade jag inte jag dessa problem, men släkten är tjöckare än vatten, glöm aldrig det!

Taxin kom nu..

Kram på er

P.S. sorry tagit alkohol nu...


Mvh trosve
Varmt kram till dig.
 
Hoppas du kom hem ordentligt igår/idag.

Sorgen i början är rå, den river och sliter. Man förbannar och ifrågasätter. Och det måste man få göra, precis som att man får gråta. Du skriver om dina andra vänner - kanske vet de inte hur de ska agera nu. Om ett tag när sorgen mildras och bara smärtar, låt de komma nära igen. Ibland kan "de ytliga" överraska en, fasaden de visat upp rämnar när de konfronteras med din sorg.

Idag tänds ljusen på kyrkogårdar runt om i landet. Vill man inte gå dit - tänd ett ljus hemma. Ställ det i fönstret och lys upp tillvaron lite grann.

//Karolina som idag tänder ljus för morfar, farfar och lillebror...
 
Hon gick bort för 2 timmar sedan, vad gör man med sina känslor? Min bästa vän, känt henne över 20 år! Mitt liv finns inte längre, vi var som syskon! Hur gör jag nu? Har andra vänner men dom är så himla ytliga/kalla och fattar/förstår inte hur detta känns, det är så himla kränkande mot mig, dessa "vänner" är inga vänner!

Förlåt troswe

Jag känner inte dig. Jag kände inte din vän.

Men jag känner sorgen och du har mitt varma deltagande.