Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Camera
- Trådstartare Melhike
- Start datum
Då ska du nog titta på blocket efter en begangar. För 2-300 SEK får du inte många nya kameror men en begagnad kompaktkamera med några år på nacken borde du kunna hitta för dessa pengar. Se till att få med rätt kablar då du köper begagnat bara. Enklast att undika post och porto , dvs köpa i närheten om du vill hålla priset nere.
Lycka till!
/Patrik
Lycka till!
/Patrik
avslutad210712
Gäst
...
Enklast att undika post och porto , dvs köpa i närheten om du vill hålla priset nere.
...
När det gäller kameror så finns det andra anledningar till att köpa i närheten. Väldigt mycket bedrägerier med just kameror "är det för bra för att vara sant så är det inte sant".
Dessutom är det väldigt enkelt med dagens digitala kameror att kontrollera resultatet direkt på plats med en bärbar dator.
Okej, tack! Jag vet inte riktigt hur det fungerar med kamera. Om jag köper en kamera som jag kan föra över bilder till datorn med, kan jag fortfarande få vanliga foton? :=)
Jodå det går. Enklast är att köpa fotopapper och sedan skriva ut dom i din vanliga skrivare som du har kopplad till datorn.Vill du ha bättre kvalitet så lämnar du in filerna till en fotoaffär eller nätaffär som skriver ut dom åt dig.
Kjell
Jodå det går. Enklast är att köpa fotopapper och sedan skriva ut dom i din vanliga skrivare som du har kopplad till datorn.Vill du ha bättre kvalitet så lämnar du in filerna till en fotoaffär eller nätaffär som skriver ut dom åt dig.
Kjell
Ok! Tack alla!
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg