Klart jag trollar, och du fallar rätt ner i din egen grop.
Hade du haft minsta respekt för mig eller Jocke så hade du eller dina kumpaner betett minsta respektfullt/proffsigt så hade ni kontaktat honom privat på facebook och förklara läget för honom, för han känner väl inte till era OSKRIVNA regler. Utan ni flamar honom publikt och fortsätter även baktala honom vidare på forum som han säkert inte känner till.
Bättre stil, be om lov. Haha tragiskt, äger FA klippan? Nej skulle inte tro det. Trad är en bättre stil än Sport, det är det de hela handlar om. Det är min poäng, han skulle aldrig vinna en diskussion med er för ni ger er aldrig, inga kompromisser, alla som inte tycker som ni är idioter. Det har jag märkt klart och tydligt med samtliga som jag träffar på när jag är ute och klättrar.
Vem saknar hyffs och respekt egentligen?
Jonas Lyckegård tycker t.ex. att man borde såga av bulten till 7+ starten till Stop och Start i Gärdsås. Hur lyder historien där, har något okunnig satt bulten där också av ren okunskap eller för att "jävlas" med er "traddare". Det finns fler sådana historier som man hört från diverse klättrare som man råkat på.
Var har jag varit dom senaste 50 åren? Ja vart fan har du varit dom senaste 50 åren, hur gammal är du egentligen? Vad har du ådstakommit?
Är det god stil att hålla på som ni gör här? Klart du klankar ner på folk som inte har din kunskap heller. Undra hur du skulle känna dig om du hittar något ny sport/hobby att utöva och blir utpekad och uthängd för att du råkar göra ett misstag.