• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Brudar i fjällen!!

Freddan 75
Ditt inlägg fick stort gensvar, tyder på visst intresse i frågan! Humor är nästanpå dödsviktigt i de flesta lägen..., även här - annars kan det bli lite väl mycket "enkelrätiga" åsikter! Det är kanske inte utan anledning sign MotLut har sitt namn? Jag tror iof sig att den kvinnliga delen av släktet oftast inte uppfostras till att söka utmaningen, att vara utlämnad till sig själv, sina fysiska och psykiska krafter och koncentrera sig på sin överlevnad. Och i sanningens namn, av de kvinnor som vandrar tror jag att en hel del börjat tillsammans med pojkvän el dyl(i alla fall jag)!
Hälsn Eva
 
alltså...tålamod är inte min starka sida, när jag svarade på inlägget ovan så hade jag bara läst första sidan och missat de andra NIO! Det är omöjligt att bortse från sina svaga sidor, eller hur?
Eva
 
Nej tjejer.....vad sägs om att slå hål på den här myten om att tjejer är en brist vara i fjällen och helt enkelt bege oss ut på en vandring i de svenska skogarna....?? Om inte annat för att öka statestiken till vår fördel... ;-) Någon som är intresserad.....?!?
 
Freddan75; sa:
Varför ser möter man bara killar i fjällen dårå? Jag är urless på att varje kväll bada iskallt och tvåla in mig och lukta gott, i förhoppning att det snart skall dyka upp två blonda bomdnedslag från Vilhelmina. Alla tjejer man möter är ju undantagslöst i sällskap med någon tönt.

Jag och min syster beger oss till sarek i början på augusti, vi är blonda, resten är upp till andra att bedömma, tönten som följer med oss är vår far :)
 
Har vandrat ett antal gånger på skåneleden själv och träffat en hel del mysiga killar på vägen. Kom ner till skåneleden så får du flicksällskap!
 
"Änglar finns, men dom är små, det är sällan dom syns, men har man tur kan man upptäcka en - jag tror dom bor i Vilhelmina"

Hasse & Tage, ur Glaset i örat, 1973
 
Var é grabbarna?

Prova Kungsleden nästa gång, var där i somras och det var säkert 80% tjejer! Så till vilka fjäll ska man dra om man vill träffa grabbar på vandring (dvs grabbar som går utan tjejsällskap)?

/Karin
 
Mötte 44% tjejer i Vistasdalen

På två dagar mötte jag 9 personer, varav 4 var av motsatta könet. Inte illa för en så pass "ovandrad" led som Vistasdalen?
Dock doftade jag inte precis hallon i sommarvärmen (kanske skrämde bort dem för all framtid)?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Raskolnikov Blinda brudar i Øsd? Tjejforum 4

Liknande trådar