Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
"Bricka" för att justera tältlina?
- Trådstartare sundstorm
- Start datum
Linstramare
stod det på senaste påsen jag köpte. Med tre hål påstår vissa är bättra. Tyngre är de jag prövat men bekväma var de.
Knop väger minst.
//J
stod det på senaste påsen jag köpte. Med tre hål påstår vissa är bättra. Tyngre är de jag prövat men bekväma var de.
Knop väger minst.
//J
Borde finnas i de flesta ställen som säljer tält, annars kanske detta kan vara nåt.
Men vilken underbar liten sida.
Jag gillar verkligen enkla och bra hemmalösningar som är snygga.
Nu skall jag skriva en liten uppmuntran till sidans skapare.
Om du får tag på A
Har försökt att skicka mail till andersj men inte lyckats få något svar, kanske denna sida har skapat ett enormt tryck på dennes inkorg
För visst är det en trevlig sida!
Men vilken underbar liten sida.
Jag gillar verkligen enkla och bra hemmalösningar som är snygga.
Nu skall jag skriva en liten uppmuntran till sidans skapare.
Har försökt att skicka mail till andersj men inte lyckats få något svar, kanske denna sida har skapat ett enormt tryck på dennes inkorg
Hur länge har du väntat?
Även om jag ligger långt efter Anders J i att göra saker, så får jag tidvis många privata mail. Och då jag inte skriver så fort på tangentbordet så tar det åtminstone för mig lång tid att svara på de frågor jag får.
Men jag fick svar från Anders J när jag hade en fråga om att publicera mina ex ”hans plånbok” på min hemsida.
Per
Hur länge har du väntat?
Även om jag ligger långt efter Anders J i att göra saker, så får jag tidvis många privata mail. Och då jag inte skriver så fort på tangentbordet så tar det åtminstone för mig lång tid att svara på de frågor jag får.
Men jag fick svar från Anders J när jag hade en fråga om att publicera mina ex ”hans plånbok” på min hemsida.
Per
Augusti så det är ju inte så länge
ps provat igen nu, får se.... ds
Hur länge har du väntat?
Även om jag ligger långt efter Anders J i att göra saker, så får jag tidvis många privata mail...
Ja jösses, känner igen det där.
Jag ligger back 300 mail just nu (räknat på svar inom 24 timmar), på grund av mina artiklar på fotosidan och i fackpress samt tidigare uppdrag som utbildare inom grafisk form och bildbehandling får jag flera mail varje dag.
Och att jag har över 6000 läsare på min flugbindningsdagbok minskar inte direkt mängden mail...
Köp de där! Smartare och mer funktionssäker pryl får man leta efter. Har såna både på mitt Hillbergtält och Hillebergtarp. Man justerar hur enkelt som helst med ett pekfinger.
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Bergans Trollhetta Tunnel 1, resa och justera | Bo och sova | 22 | ||
Tältlina? | Bo och sova | 16 | ||
Val av tältlina | Bo och sova | 2 |
Liknande trådar
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg