Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bred textilrem/plattband för utegym
- Trådstartare tango
- Start datum
Kräver kanske lite uppfinningsrikedom för att fästa och justera, men förhållandevis billigt meterpris på själva bandet.
De band vi hade på ett gym för länge sen på en kombinerad mag/rygg/dipsställning var mest troligt nån typ av sadelgjord,
JUTE Sadeljord
Sadeljord 70 mm bred band av Helrulle 25 meter finns i menyn Helförpackningar.
www.uswebbutik.se
https://www.extremtextil.de/en/braids-webbing/webbing.html här bör du kunna hitta det du söker. Maila dem din kravspec på engelska eller tyska.
Thure
Thure
https://www.extremtextil.de/en/braids-webbing/webbing.html här bör du kunna hitta det du söker. Maila dem din kravspec på engelska eller tyska.
Thure
Jag har varit där och tittat men då jag verkar ha svårt att förklara hur "lagom styv" jag vill ha dne på svenska här i forumet så blir det nog för svår att förklara på engelska som dessutom sedan ska tolkas av en tysk....
Hade helst hittat något i en butik nära mej för att kunan känna före köp men börjar nästan ge upp det -men ska besöka Hööks (hästprylkedja) också innan jag gör något försök på webben.
/Patrik
Jag har 25 mm i remmar. Ganska styva redan på 25. Skulle tro att en "ögla" skruvad med skruv/bricka blir perfekt.
Webbing Strap, By The Meter, 40 mm (1.6
Finnish army MILSPEC webbing, properly NIR reflective, super-tough, etc. Available in three different widths and two different colors. Get yours now!
www.varusteleka.com
Kom på att jag glömt återraportera vilken lösning det blev. det löste sig gratis, i diket längs en väg hittade jag en trasig avdragen bred blå spännrem (troligen efter misslyckad bogsering då jag några dagar tidigare såg en lastbil med haveri på samma plats). Och den remmen gör nu tjänst som benhållare på ryggresningsbordet.
Så här ser hela utegymet ut, även om det inte är någon närbild på just benremen - satte ihopa den med en knut bara. finns även en boxsäck att hänga upp, när jag är på det hummöret.
/Patrik
Så här ser hela utegymet ut, även om det inte är någon närbild på just benremen - satte ihopa den med en knut bara. finns även en boxsäck att hänga upp, när jag är på det hummöret.
/Patrik
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg