• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Bra viktsida? Forum?

Hej..... är det nån här som har ngn bra viktsida/forum som har med vikt att göra? viktigt att det är gratis!!!!!
 
Senast ändrad:
Det är väl ingen "viktsida" precis, men dock en bra träningssida som kan sporra en att hålla igång. Utöver att träning kan få en att minska i vikt, så mår man bättre och blir piggare :)

Dock finns det möjlighet att göra dagsnoteringar av sina framsteg (i t.ex. vikt) och sätta upp mål att sträva mot.

Mvh /Joel
 
Polarnatt?

Hänger inte med på vilken sida du menar? Din eller den här? Förlåt nu känner jag mig lite trö... *lol* hittade en sida som var lite det jag sökte men den hade inga användare alls nästan.... 4 stycken.... men kanske skulle vara roligare om man var fler... kilojakten.se. Det va ett renodlat forum men kanske blir mer framöver.... tar och bli medlem där och hoppas på att fler kommer... annars så finns det ju bara dom vanligt som viktväktarna... hälsa... tror jag den heter... men dom kostar allihopa... kilojakten kan nog bli kul kanske...
 
Hänger inte med på vilken sida du menar? Din eller den här? Förlåt nu känner jag mig lite trö... *lol* hittade en sida som var lite det jag sökte men den hade inga användare alls nästan.... 4 stycken.... men kanske skulle vara roligare om man var fler... kilojakten.se. Det va ett renodlat forum men kanske blir mer framöver.... tar och bli medlem där och hoppas på att fler kommer... annars så finns det ju bara dom vanligt som viktväktarna... hälsa... tror jag den heter... men dom kostar allihopa... kilojakten kan nog bli kul kanske...

Åhh, förlåt!

Jag glömde att länka till mitt tips. Det är http://www.funbeat.se/ som jag menade.

Min blogg är nog knappas till någon större hjälp i fråga om viktminskning :)

Mvh /Joel

Jag såg precis att Staffan var in och hjälpte mig i mitt disträa tillstånd, tack!