Bra kiropraktor i sthlm

Halloj.

Dras med en "falsk ischias" med strålningar ner i höger ben. Har varit på magnetkamera och vet därifrån att det inte är nån "äkta ischias" eller diskrelaterat på något vis.
Undrar alltså om nån har tips på en bra kiropraktor i stockholm. Gärna nån som pysslar mest med idrottsrelaterade skador och sånt.

Mvh / Ragnar

Hej Thure.

Tipsa gärna om en bra naprapat. Har varit hos naprapat eftersom jag har velat börjat en smula försiktigt och inte köra det mest hardcore-aktiga direkt.
Men det verkar som jag behöver en kiropraktor som bökar om litet....*hua*.
Men som sagt, tips på en bra naprapat kan komma in handy det med!

Tack & bock / Ragnar

Jag har varit himla nöjd med Göteborgsbaserade delen av www.naprapatlabbet.se... Hade jag bott i Sthlm, hade jag kollat där. Jag har som motionär har fått mycket hjälp med min strulande kropp från naprapatlabbet - nu är den frisk! :)

Kolla på eller kontakta LKR (Legitimerade Kirorpaktorers Riksförbund) så kan de nog hjälpa dig.

Om du inte är rädd för att resa lite så är Kiropraktiskt Center i Värnamo att varmt rekommendera.

Dras också med en falsk ischias, googlade då fram Thomas Endler. Kliniken ligger inne i city och kostar runt 500-lappen. Här är hans hemsida

Vet inte om det fanns några andra bra, finns väl en drös i Stockholm nu antar jag...

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Fjällvinden Sthlm maran Löpning 0
sandskäddan Var köpa Dobsom löparställ i Sthlm? Löpning 2

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg