Jag letade efter en väst som täcker axlarna och armhålorna lite mer, då jag inte hittade något - och då jag inte bryr mig jättemycket om hur jag ser ut i skogen - köpte jag en ganska tunn fils på xxl för 49kr och klippte av ärmarna. Jag letade samtidigt efter en lätt, smidig, varm och skön buff och det slog mig att man kunde prova med en bit av en av de överblivna ärmarna. Jag klippte av en bit och nu det är nog mitt favoritplagg alla kategorier.
Förutom att den har alla egenskaper ovan så är den lite asymmetrisk så den blir smalare längst upp. Har man provat inser man att alla buffar borde vara så.
Flis repar sig inte men tycker man att det ska se lite bättre ut kan man ju fålla, jag klippte bara av den så var den klar.
Förutom att den har alla egenskaper ovan så är den lite asymmetrisk så den blir smalare längst upp. Har man provat inser man att alla buffar borde vara så.
Flis repar sig inte men tycker man att det ska se lite bättre ut kan man ju fålla, jag klippte bara av den så var den klar.