• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Boksökartråd

Jag har tokfastnat i bokserien om A-gruppen av "Arne Dahl". Visserligen inte fantasy men fruktansvärt spännande thriller. Jag har slukat 4 av böckerna hittills. Texten är bitvis så oerhört vacker att det är ren poesi samtidigt är handlingen fruktansvärt rå och ondskefull.

"infiltratören" av lasse wierup, (skrev sv maffia)

inte direkt ufon, eller vad det var som efterfrågades, men snacka om alternativ till en verklighet inte många trodde kunde vara en verklighet.

ibland öveträffar den som bekant dikten och här har den gjort det med pappa staten på bästa läktarplats

den som gillar action och thrillers kan slå två flugor i en smäll och på köpet få lite kall och rå cynism från verkliga livet, på köpet.

kan bara rekomendera att inte öppna den förrens jul-ledigheten börjat och möjlighet till sträckläsning finns.

Bra med en tråd med boktips. Men jag skulle vilja byta bort alla min lästa pocketböcker också. Nån som vet om det finns såna möjligheter här i Göteborgstrakten.
Hej Hanna!
Jag bor i Göteborg och har en hög med utlästa böcker som jag gärna skulle byta ut. Ska vi slå våra påsar ihop?
//Emma

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg