Hejsan ,igen får tacka alla som har haft tålamod att stå ut med alla frågor från min sida. Nu är det bestämt den 15 jule bär det av ,jag och en av mina vänner tänker cykla treriksröset till smygehuk på 30 dagar, har ett par sissta blandade frågor som jag skulle behöva svar på eftersom avrese datumet närmar sig med rekord fart.
(1). Behöver man pass när man går över gränsen till finland från kuresuando ?
(2). Någon som vet något säkert transportvis så högt upp som möjligt utan att det kostar shjortan ? , connex ville ha 600 bagis för biljetterna utan cyklar !!, vi skulle behöva någon billig bussresa där cyklarna och cykelkärran får plats i bagaget eventuellt lifta med nån långtradar chaffis. Nån som har erfarenhet av något bra alternativ ?
(3). hur mycket kläder bör man ha med sig ( vill ju resa med så lite packning som möjligt). hade tänkt oss typ ett par ombytes cykelbrallor,nån tjock tröja och några regn kläder typ..
(4). Nån som vet var man får tag på en komplett karta över sverigeleden ?, gärna ETT häfte.
Vore tacksam för svar det är brådis !! M.V.H // Jimmy
[Ändrat av jimpaw 2006-06-26 kl 12:57]
(1). Behöver man pass när man går över gränsen till finland från kuresuando ?
(2). Någon som vet något säkert transportvis så högt upp som möjligt utan att det kostar shjortan ? , connex ville ha 600 bagis för biljetterna utan cyklar !!, vi skulle behöva någon billig bussresa där cyklarna och cykelkärran får plats i bagaget eventuellt lifta med nån långtradar chaffis. Nån som har erfarenhet av något bra alternativ ?
(3). hur mycket kläder bör man ha med sig ( vill ju resa med så lite packning som möjligt). hade tänkt oss typ ett par ombytes cykelbrallor,nån tjock tröja och några regn kläder typ..
(4). Nån som vet var man får tag på en komplett karta över sverigeleden ?, gärna ETT häfte.
Vore tacksam för svar det är brådis !! M.V.H // Jimmy
[Ändrat av jimpaw 2006-06-26 kl 12:57]