• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Björkliden med Låkkta:

Hej!

Fortsätter med nästa skidresa som kommer att gå till Björkliden, hade jag tänkt mig. Vi kommer att bo på Hotell Fjället. Vi kommer att vara där en vecka. Kommer att både åka slalom samt en dag att gå på tur till Låkkta.
Jag tycker att vi träffas och tar en fika tilsammans först, innan vi reser iväg.
Alla är naturligtvis varmt välkommna att följa med.
Jag hoppas att vi hörs. Det vore kul....

mvh/Jonas Hollén

Fin tur...

Hejsan!

Där uppe e de otroligt vackert =)
Tänkte tipsa om en övernattning på Låkkta o dagen efter bege sig på en otrolig åkning via Kopparåsen.
Finns information om denna bla. på Hotell Fjället o tidningen Åka skidor.

Ha en suverän vecka!

//Marina

Hejsan!

Tack!
Tidslängden samt transporten dit upp är ännu inte färdigtbestämt. Det går mycket bra att köra bil dit. Vill du följa med?

mvh/Jonas

Redan på plats...

Hej hej!!

Jag är redan på plats i detta otroliga landskap...bestämmde mig för ännu en säsong i Björkis.
Ta natt tåget...smidigt o enkelt om man int ska flänga omkring.

Må väl...Marina

Jaså....

Hej!

Hur är det?
Hur är läget där uppe? Hur ser snörapporten ut? Hur länge är liftarna öppna så här års, så tidigt på vintersäsongen?
Hur länge kommer du att vara där, i det fantastiska landskapet?

Jag ska kolla upp vilka datum som är aktuella, för mig. Har nyss lämnat in carvingskidorna för kant- och planslipning samt vallning. HA-HA! Killen på InterSport butiken tejpade också fast en lapp på skidorna med en tejp som är avsett för "Hårt". Jag kommer att kunna hämta dem om, i runda slängar, en vecka, from i måndags. Jag hör av mig sedan. Vad har du för mejladress? Det vore roligt att höra mera från dig där uppe i Björkis. Bor du på hotell Fjället?
Jag har varit där upp en gång, i en veckas tid. Har gått på tur till Låkkta och åkt hem till Fjället, genom Kopparåsen. Det var tre mil dit, uppför och tre mil hem, fast då så var det utför hela tiden och sträckan.
Ja, rummet på Fjället var verkligen suveränt. Bra städning osv. Maten var också jättegod. Restaurangen hade många olika och goda rätter att välja på varje kväll.

Må väl....Jonas

Aktuella Datum:

Hej!

Nu så har jag kollat klart. Det blir någongång emellan 29 Mars och 30 April. Då har jag ingenstans alls att bo. För att de ska renovera lägenheten här i Stockholm. Det blir bl a stambyte. Kan jag jobba och bo på hotellet?

Kram/Jonas

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
telejohnny Abisko / Björkliden, offpistsällskap Reskompis 0

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg