Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
OT:
Har flera ggr varit med om att meddelande skickat från Utsidan tyvärr automatiskt hamnar i e-post programmets skräppostkorg och inte uppmärksamms...
Lite irriterande då man t.ex. svarar på en annons på prylmarknaden utan att lyckas få kontakt...
OT:
Har flera ggr varit med om att meddelande skickat från Utsidan tyvärr automatiskt hamnar i e-post programmets skräppostkorg och inte uppmärksamms...
Lite irriterande då man t.ex. svarar på en annons på prylmarknaden utan att lyckas få kontakt...
Billigaste packlösningen som jag sett är annars en vattentäck packsäck på 10-12 liter, fastsurrad vid styret med remmar. Fungerar bäst för mjuka prylar som uppblåsbara liggunderlag, kläder och sovsäck typ.
Jag har nu iallafall lyckats fästa Tubus Tara på Nishiki Pron mha. slangklämmefästet man kan köpa. Jag råder dock folk till att tillverka en egen istället för att slänga ut 120kr för en slangklämma, lite gummi och en bockad plåtbit med skruvhål i.
Nu ska jag provköra dessa till och från jobbet i två veckor för att se hur de presterar efter lite körning.
Lyckades dock med att repa lacken rätt bra. Är det något jag bör göra något åt för att förhindra rost eller dylikt?
Bilder fixas förhoppningsvis under morgondagen iaf.
Det följer med två vinkeljärn som man ska använda för att fästa den vid bromsarna. Sedan så tillverkade jag två ytterligare järn för att få den att sitta längre ner, men det måste man inte. Jag ville bara ha det så.