Det var många svar det, man tackar.
Raskesven:
400:-, nu börjare det låta något
Problemet är ju att man inte kan prova före men till detta pris kan det ju vara värt att chansa. Vilken storlek beställde du, Tall eller Regular? Och om man får fråga, vad är dina mått?
Vandraren:
ME lightline ligger ju också inom budgeten. Eftersom det är en lågviktare, är den inte lika varm då som en som är lite tyngre?
Olow:
Jag har redan en varm syntet jacka från Taiga som är riktigt varm men också riktigt tung. Problemet är att jag har lite problem med värk i axlar och nacke så jag får ont efter några timmars pimpling. Har för övrigt en midjekort dunjacka (Helly Hansen köpt på rea)
som jag har som vardagsjacka och den är ju rena drömmen att bära, känns knappt att man har den på sig.
MW:
Vi har varit runt på lite ställen och kollat men ingen har fått upp vinterprylarna än, men snart så ska vi ut och klämma och känna.
andersmossing:
Vi är inne på helt samma linje. Vi har redan lyckats med att köpa likadana regnställ i och för sig olika färg, men denna tabbe gör vi inte igen. Två olika får det bli eller annars får vi gå ut en i taget.
Krux:
Beg. marknaden har jag inte ens tänkt på, bra tips.
Ditt andra inlägg var inte alls lika bra, någon stog bakom min rygg och läste och vipps så var detta inlägg det enda som var vettigt(enl. tjuvläsaren). Inte bra alls för varken mig eller plånboken.
Nordesjö:
Som sagt var så är våra behov lite olika. Själva storleken på jackan har jag inte tänkt så mycket på eftersom jag är van att släpa med mig min Taiga-jacka, utan det är mer vikten jag vill få ner för axlarnas skull, och då är ju de flesta dunjackor bättre. Men som du skriver så vill jag gärna ha en avskalad jacka utan onödiga detaljer. McKinley har även jag funderat på åt mig själv , om de har olika modeller vill säga
Brune:
Everest ligger väl i samma segment som McKinley så de borde ju också passa oss, får kolla var det finns något Stadium på nära håll.