Bildspel

Jag får inte heller igång det...byt tjänst.

Det var tråkigt att ni inte kan titta på bildspelet, men jag vidhåller att ProShow är ett bra program att skapa bildspel i. Som jag skrev tidigare så fungerar det tyvärr inte för dom som använder Mac.
Sen jag la upp länken igår kväll så har 70st. personer tittat på bildspelet så det verkar konstigt att det skulle fungera för vissa men inte för andra.

Christer

Ha ha ha!

Det är ju helt sagolikt att läsa alla negativa kommentarer ang program,plugins mm.mm. är bra eller
inte,istället för att kommentera själva bilderna! Ibland undrar man om vissa har valt användarnamn
efter personliga egenskaper?

//Lasse//

Det är ju helt sagolikt att läsa alla negativa kommentarer ang program,plugins mm.mm. är bra eller
inte,istället för att kommentera själva bilderna! Ibland undrar man om vissa har valt användarnamn
efter personliga egenskaper?

//Lasse//

OK Jag tycker att bilderna är lite enahanda, de är ju alla helt vita, men det kanske var dimma?

inte,istället för att kommentera själva bilderna!
//Lasse//

Lite svårt att kommentera bilderna då man inte kan se dom...

Att använda ett bildspelsprogram som bara inte fungerar för en del tittare är lite som att ställa ut bilder på ett galleri, och sen meddela att bara folk med glasögon får komma in och se på spektaklet:)

Ja...instämmer.

Jagb har sett hur många bra bildspel som helts som bara bygger på vanlig html...ingenting ovidkommande som stör och fungerar för alla.

"If it works dont fuck with it"

Funkar inte på min .....

Det var tråkigt att ni inte kan titta på bildspelet, men jag vidhåller att ProShow är ett bra program att skapa bildspel i. Som jag skrev tidigare så fungerar det tyvärr inte för dom som använder Mac.
Sen jag la upp länken igår kväll så har 70st. personer tittat på bildspelet så det verkar konstigt att det skulle fungera för vissa men inte för andra.

Christer

...PC med Windows XP Professional heller. Så det är inte bara Mac.......

Tyvärr

Måste meddela att jag inte heller fick detta att fungera med Windows XP.
Jag är också en av dem som kör mac hemma.
Där går det väl inte heller eftersom programmet inte finns för båda plattformarna.

Nja - måste tyvärr konstatera att det inte verkar vara så lyckat val.
Det är alltså en hel del som inte kan se dina bilder. Kanske mest tråkigt för dig.

mvh

Xp Sp2

Jag har XP SP2 samt IE 7,0 & Firefox2.0
Bildspelet fungerar i båda webläsarna. Installera plug-in, starta om webläsaren samt acceptera att köra active x komponenten så visas bilderna snyggt.

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg