Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bildrubriker
- Trådstartare Smaila
- Start datum
Jag brukar oftast skriva var bilden är tagen. Undantaget fiskebilder.
Sen så hade jag tidigare några bilder upplagda för forumtråden där man skulle gissa platsen och av naturliga skäl skrev jag inte ut var bilden var tagen.
Sen så kan jag väl tycka att man inte alltid behöver skriva ut plats heller. Det beror lite på vilket syfte fotografen har. Allt foto handlar ju inte om att visa upp fina platser heller men för rena landskapsmotiv så kan det ju vara trevligt att veta var bilden är tagen.
Sen så hade jag tidigare några bilder upplagda för forumtråden där man skulle gissa platsen och av naturliga skäl skrev jag inte ut var bilden var tagen.
Sen så kan jag väl tycka att man inte alltid behöver skriva ut plats heller. Det beror lite på vilket syfte fotografen har. Allt foto handlar ju inte om att visa upp fina platser heller men för rena landskapsmotiv så kan det ju vara trevligt att veta var bilden är tagen.
Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!
Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg