• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Bilder! Vad har ni för saker i fickorna?

sorry...

...lyckades inte plåta...mina fickor innehåller...
mobil...nycklar...kådisar...nån barnstrumpa...eller nåt sånt...papper...plåster...minitrosor...och annat skumt...brukar vara rätt fullproppat mellan varven...orginell böjelse...nog för att jag har träffat män som gillar strumpbyxor...fötter... armhålor...hmm...håriga ben...kala ben...
stövlar...men byxor med innehåll i fickor tillhör nog ännu lite mer ovanliga böjelserna... / anna
 
Eftersom jag inte äger någon systemkamera för tillfället, så kan inte jag heller plåta, men jag har iaf jeans, t-shirt och labbrock på mig. I alla dessa fickor har jag endast 13 kr till chokladbollar i fikamaskinen, västtrafiks regionen-runt kort, tre pennor; en blyerts, en tusch och en bläck samt arbetsnycklar och passerkort..ööh, det var nog allt!
Ni får använda er fantasi!
 
cpic468e33c655068.jpg

Jourpip, nycklar i allmänhet, bilnyckel, minnespinne, tändare, penna, fickkalender, tom tuggummipåse, paketavi.
Saknas gör mobilen som användes för att ta bilden (därav den kassa kvallan).