Efter många funderingar kring lättviktiga tält, har jag bestämt mig för ett Tarptent. Troligen blir det ett Squall 2, men jag är öppen för förslag. Den låga dollarkursen gör det extra intressant att handla just precis nu. Kolla in på http://www.tarptent.com om ni vill veta mer. Min ursprungstanke var att sy ett själv, men symaskinen gick samma väg som min sambo, dvs härifrån, och sen dess har jag inte varit vidare sugen på att sy.
Så, finns det någon annan som är intresserad av att handla ett Tarptent? En sambeställning skulle göra att vi kan dela frakten från staterna.
Hör gärna av er med synpunkter. Är jag ute och cyklar i tältvalet? Tänkte försöka dra ihop en beställning snarast.
(Till skillnad från ca 103% av svenska folket skriver jag inlägg på utsidan.se när man egentligen borde se schlagerfestivalen. Och det beror inte bara på att jag inte har någon TV.)
Så, finns det någon annan som är intresserad av att handla ett Tarptent? En sambeställning skulle göra att vi kan dela frakten från staterna.
Hör gärna av er med synpunkter. Är jag ute och cyklar i tältvalet? Tänkte försöka dra ihop en beställning snarast.
(Till skillnad från ca 103% av svenska folket skriver jag inlägg på utsidan.se när man egentligen borde se schlagerfestivalen. Och det beror inte bara på att jag inte har någon TV.)