Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tror det. har inte sett ngt direkt fel. bara höftbältet som är lite asymmetriskt sytt. Kanske skulle få en ny om jag returnerade den till amazon, dom verkar vara rätt schysta med sådana ärenden, men det är ju ingen stor grej.
Här kommer trådstartaren efter typ 9 månader... La ner projektet ett tag men nu har jag köpt en Atlas på ebay från the outdoor hut för 1685:- inkl frakt. Blev en strl 4 och den verkar passa perfekt. Har inte lassat tungt och varit ute och gått, men vid hemmaprovningen satt den fint.
för att avsluta min egna fråga: kollade idag crusader i en butik och såg att höftbältet inte heller där satt 100% symmetriskt, den ena sidan var lite högre än den andra sidan, ingen enorm skillnad men tillräckligt för att lätta mig eftersom det innebär att jag inte har ett måndagsexemplar. bör påpekas att inget av detta stör någon funktion, det är bara en detalj