Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bergaus?
- Trådstartare Xander
- Start datum
Re: Berghaus
Skulle föreslå att du istället vänder dig utomlands i din jakt på en Berghaus. T ex Tyskland och i vissa fall England har betydligt bättre/lägre priser än vad någon säljare kan matcha i Sverige.
/Johan ES
lowe; sa:Kolla Jary´s i Växjö. Han plockar hem Berghaus.
Skulle föreslå att du istället vänder dig utomlands i din jakt på en Berghaus. T ex Tyskland och i vissa fall England har betydligt bättre/lägre priser än vad någon säljare kan matcha i Sverige.
/Johan ES
Re: Billigare?
Visst är det så, men nu handlade det om just Berghaus.
/Johan ES
lowe; sa:Johan S:
Ja, det gäller väl alla märken och produkter inom friluftsliv isåfall..?
Visst är det så, men nu handlade det om just Berghaus.
/Johan ES
Re: Netshopping?
När jag t ex köper nya kängor eller ny ryggsäck, provar jag först i Sverige för att sedan beställa från Tyskland. Den personliga servicen man får i en butik i Sverige motiverar inte de högre priserna.
Är jag osäker på storleken vid en internetbeställning brukar jag skicka ett mail med mina mått. Det har aldrig varit något problem hittils. Dessutom är mina erfarenheter att utländska företag är betydligt bättre på kundrelationer än motsvarande i Sverige.
/Johan ES
lowe; sa:Johan S:
Om nu inte priset alltid avgör konsumtionen, så finns det avgjorda fördelar i att kunna prova grejor, utan krångel med returer och återbetalningar. Dessutom, det kan vara trevligt med personlig service...ett litet tips, bara.
När jag t ex köper nya kängor eller ny ryggsäck, provar jag först i Sverige för att sedan beställa från Tyskland. Den personliga servicen man får i en butik i Sverige motiverar inte de högre priserna.
Är jag osäker på storleken vid en internetbeställning brukar jag skicka ett mail med mina mått. Det har aldrig varit något problem hittils. Dessutom är mina erfarenheter att utländska företag är betydligt bättre på kundrelationer än motsvarande i Sverige.
/Johan ES
Re: Re: Netshopping?
Smart..
Det finns en anledning att de lokala friluftshandlarna går under till förmån för de stora kedjorna som ingen gillar ändå.. Det finns en anledning till att de flesta som idag jobbar på de stora kedjorna inte kan mer än att klämma finnar och pilla näsan..
Nää, kan man nyttja deras tjänster så kan man fan betala för dom! usch..
Johan.E.S.; sa:När jag t ex köper nya kängor eller ny ryggsäck, provar jag först i Sverige för att sedan beställa från Tyskland. Den personliga servicen man får i en butik i Sverige motiverar inte de högre priserna.
/Johan ES
Smart..
Det finns en anledning att de lokala friluftshandlarna går under till förmån för de stora kedjorna som ingen gillar ändå.. Det finns en anledning till att de flesta som idag jobbar på de stora kedjorna inte kan mer än att klämma finnar och pilla näsan..
Nää, kan man nyttja deras tjänster så kan man fan betala för dom! usch..
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Regnbyxor Bergaus | Kläder | 4 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg