Har faktiskt besökt Safaricamp, idag. De sålde det sista Bergans Compact i fredags. Jag fick bara kolla på ett som skulle in på rep. :-( De hade några tält från Vaude inne, men de var både dyrare och tyngre.
Eftersom jag inte behövde tältet omg. så tyckte de att jag borde avakta, och köpa ett Bergans när de kom in. Enligt dem ett av de mest prisvärda 3 säsongstälten på marknaden. De kunde däremot inte svara på NÄR de kunde komma in, pga semestertider.
Slutade med att jag ringde upp importören i sverige själv. Visade sig att Tälten var slut i hela Sverige, men att det går en leverans av tält från fabrik nu på Torsdag (22/7)
Så nu har jag betällt ett, får det under nästa vecka, hemskickat
/Tommy
[Ändrat av Tommy125 2004-07-19 kl 21:43]
Eftersom jag inte behövde tältet omg. så tyckte de att jag borde avakta, och köpa ett Bergans när de kom in. Enligt dem ett av de mest prisvärda 3 säsongstälten på marknaden. De kunde däremot inte svara på NÄR de kunde komma in, pga semestertider.
Slutade med att jag ringde upp importören i sverige själv. Visade sig att Tälten var slut i hela Sverige, men att det går en leverans av tält från fabrik nu på Torsdag (22/7)
Så nu har jag betällt ett, får det under nästa vecka, hemskickat
/Tommy
[Ändrat av Tommy125 2004-07-19 kl 21:43]