Hej, behöver lite tips här för hur jag kan gå ner i vikt. Jag är 169cm och väger 71kg, nu efter nyår har jag lovat mig själv att tappa 4-5kg och undrar hur jag kan göra detta? Jag har börjat cykla 45 minuter om dagen och då förbränner jag ungefär 540 kalorier. Jag har slutat äta skärpmat och godis och små äta när jag har tråkigt. Och jag är nybliven vegetarian så jag har även minskat på mitt intag utav mat om dagarna ganska så mycket, inte brutalt mycket men ungefär 600-700 kalorier mindre har det blivit under måltiderna.
Nu undrar jag om jag gör rätt här ? Ska jag göra något mer ? Jag brukar gymma 3 gånger om veckan även, men jag undrar om det allt duger för att gå ner i vikt? Jag förväntar mig inget mirakel på en dag, men undrar blir det nå resultat efter en månad på vikten ?
Tack för hjälpen !
Nu undrar jag om jag gör rätt här ? Ska jag göra något mer ? Jag brukar gymma 3 gånger om veckan även, men jag undrar om det allt duger för att gå ner i vikt? Jag förväntar mig inget mirakel på en dag, men undrar blir det nå resultat efter en månad på vikten ?
Tack för hjälpen !