Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Eller så har du lite is och kollar runt lite. En tysk får du ju t ex billigare med motsvarande bestyckning som en dyrare Scott. Jag köpte själv en Cube LTD Race med XT/SLX, Reba SL etc från UK förra året och Häggs rear ut just den modellen för 11685 kr. Samma växlar, reglage och gaffel som den dyrare Scotten (och riktigt snygg i blått och vitt tycker jag!)
Helt klart kan det vara värt att ha is i magen, just nu är väl egentligen den minst ekonomiskt fördelaktiga tiden att köpa cykel... men i septemter, oktober när reorna drar igång så kanske det är läge... å sen har ju the tnt rätt såklart, man kan ju alltid uppdatera med en ny dämpare.
Håller nog med och jag stod i valet och kvalet när jag köpte min förra året men snålade lite. Här är en annan Cube på Rea som ser vettig ut. Bra bestyckning till det priset tycker jag nog.
Håller nog med och jag stod i valet och kvalet när jag köpte min förra året men snålade lite. Här är en annan Cube på Rea som ser vettig ut. Bra bestyckning till det priset tycker jag nog.
Var ute och hojade i går kväll och polaren premiärcyklade sin nya hoj ... Han bytte från en Kona Kula HT till en Trek Fuel FS hoj, han var minst sagt nöjd
Jo heldämpat var inte helt fel! Men känner att det är lite överkurs för mig! Det blev oxå betydligt dyrare! Så jag slog till idag å köpte en Scott Scale 40 -10. Det blev dyrt ändå med flaskställ,pump,belysning å data! Då det ska fortsätta blåsa rejält imorgon så hoppar jag paddlingen å tar en sväng i skogen på cykeln istället