Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bebisar i holken
- Trådstartare PeterDeleter
- Start datum
Spännande!
Jag har liknande, fast live utanför mitt kontorsfönster! Ett skärmtak på våningen under som har ett par måsfåglar (äsch, jag vet inte vad det är exakt, men vågar inte skriva bara "mås") som pysslar om ett ägg. Ska bli intressant att se hur aggressiva de blir när äggets invånare kommer ut ur sitt skal...
Just nu bara stillsam ruvning.
Jag har liknande, fast live utanför mitt kontorsfönster! Ett skärmtak på våningen under som har ett par måsfåglar (äsch, jag vet inte vad det är exakt, men vågar inte skriva bara "mås") som pysslar om ett ägg. Ska bli intressant att se hur aggressiva de blir när äggets invånare kommer ut ur sitt skal...
Just nu bara stillsam ruvning.
Jag kom precis nu hem, och det första min hustru sade var: "Nu är det kläckning på gång!"
Kul!
Åh, vad mysigt! Upp i bokmärkes fältet direkt blir ett par besök om dagen här kan jag lova
//Erik
//Erik
Här finns en till holk. Kläcktes igår. Kul med både talgoxe och blåmes! Jag blir sugen på att sätta upp en i den pärluggle-holk som monterades i våras... Blir nog en lång och dyr usb-sladd dock.
Här finns en till holk. Kläcktes igår. Kul med både talgoxe och blåmes! Jag blir sugen på att sätta upp en i den pärluggle-holk som monterades i våras... Blir nog en lång och dyr usb-sladd dock.
Här sitter jag helt häpen och tittar på fågelungar som matas när jag borde plugga till tentan... Men det är härligt avslappnande
Pärluggla - det vore spännande! Någon som vet någon sådan eller annan kamera med rovfåglar/ugglor?
Här sitter jag helt häpen och tittar på fågelungar som matas när jag borde plugga till tentan... Men det är härligt avslappnande
Pärluggla - det vore spännande! Någon som vet någon sådan eller annan kamera med rovfåglar/ugglor?
Kanske det här kan vara av intresse: http://www.beleefdelente.nl/
Ingen pärluggla, men väl minervauggla och berguv samt litet annat smått och stort.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg