och bara för att jag sett tre delar av "Sagan om ringen" där orcher springer och dödar allt i deras väg så tror jag inte på det heller.
//Peter
nu förstår jag inte.. vet du inte att orcer är skitfarliga!
och bara för att jag sett tre delar av "Sagan om ringen" där orcher springer och dödar allt i deras väg så tror jag inte på det heller.
//Peter
nu förstår jag inte.. vet du inte att orcer är skitfarliga!
Jodå! Jag vet att orcher är skitfarliga men jag tror inte att dom dödar ALLT i sin väg, som dom gör i filmerna
//Peter
Det är fegt att inte ta närmaste vägen upp... http://www.mary-woodbridge.co.uk/Bear Grylls är ganska rolig att titta på eftersom i princip allt han gör är precis det man INTE ska göra i en överlevnadssituation. Jag tänker mest på hans vanor att hoppa in i iskalla floder, och klättra upp och ner klippor utan att kolla om det går att gå runt...
Jag har hört från en ganska säker källa att han bads att lämna 21 SAS. De gillar inte uppmärksamhet och speciellt inte denna typ av uppvisning och kommerciell verksamhet.
Om du inte vet är det väl inte så lämpligt att spekulera heller???
jag vet inte men det snackas ofta.. varför skulle han vilja stanna kvar i SAS när han kan resa världen runt, göra roliga TV program och faktiskt tjäna mer i månaden än en SAS soldat gör på ett år.. hmm.. svårt val.. eftersom jag inte känner några SAS som tjänstgjort med päjken i fråga så har jag ingen säker källa men jag vet vad jag valt..
alla spekulationer utan given källa inget annat än en spekulation.
En "given källa" inom en hemlig organization är inte lätt att hitta