Hej, kan inte låta bli att svara. Men alla människor fungera olika, jag till exempel har mindre appetit när jag vandrar. Jag kan må riktigt illa när jag äter frukost eller lagat mat under vandringen. Därför tar jag med mig diverse energibars, nötter och torkat frukt som jag äter under dagens vandring. På kvällen efter etappen brukar jag äta pasta med hemlagat pestosås med kanske några tomater till (de första dagarna iaf). Jag ser till att det räcker några dagar.
Jag brukar gå ner några kilo vad jag som kvinna uppskatta för jag har annars i vardagen ett stort sötsug och lätt för att gå upp i vikt. Men jag gör inte vadringen för att banta, det råkar bara bli så att jag har mindre appetit, men energin finns främst i viljan att göra saker.
Veni
Jag brukar gå ner några kilo vad jag som kvinna uppskatta för jag har annars i vardagen ett stort sötsug och lätt för att gå upp i vikt. Men jag gör inte vadringen för att banta, det råkar bara bli så att jag har mindre appetit, men energin finns främst i viljan att göra saker.
Veni