Jag har hört mycket gott om västkusten, men eftersom jag är uppvuxen i Stockholmstrakten har jag låtit lokalpatriotismen gå före. Nu känner min fru och jag att det kanske är dags att vidga våra vyer. I stället för att hanka oss fram i algblomning i Stockholms skärgård under sommarens femdagarspaddling kanske vi skulle försöka oss på något nytt. Vi skulle vilja ge västkusten en ärlig chans, men då vore det synd och skam ifall vi gör bedömningar baserat på illa valda sträckningar.
Skulle ni kunna hjälpa mig med förslag på sträckningar för en paddling i Bohuslän på fyra-fem dagar? Jag vore varmt tacksam för tips från insatta om bra start&slutplatser med möjlighet till parkering och förslag på ett par höjdpunkter att bygga upp rutten kring.
Skulle ni kunna hjälpa mig med förslag på sträckningar för en paddling i Bohuslän på fyra-fem dagar? Jag vore varmt tacksam för tips från insatta om bra start&slutplatser med möjlighet till parkering och förslag på ett par höjdpunkter att bygga upp rutten kring.