Handla, javisst!
Handlade en cykel från dem förra vårvintern. Inget problem. Cykeln kom hem till dörren i kartong efter 4 veckor ( den blev 1 vecka försenad i tillverkningen vilket de mailade och bad om ursäkt för!)och det var bara att sätta på pedalerna, justera (marginellt!) sadelhöjden och vrida styret. Du får även skicka tillbaka cykeln (inom 7 dagar tror jag)men du får betala frakten själv.Tror att frakten för mig kostade 35£ (från SydV England hem till mig i Stockholm).
SÅ det gäller att vara noga och tänka igenom flera gånger vad du vill ha så att du slipper besväret med att returnera den. När jag beställde använde jag deras schema (finns det kvar?)och fyllde i de måtten som jag hade på min gamla cykel vilket de instruerade mig att göra på beställningsformuläret. Det enda som kanske blev fel var att styrstammen kanske borde varit 1 cm kortare.
Är själv mycket nöjd med min touringcykel, ramen har mycket fin kvalite i lödarbetet.
Avslutningsvis tror jag att de har stor vana vid att sälja över nätet och att de håller vad de lovar. Kan annars vara lite si och så hos engelska rambyggare.