Håller just nu på att teståka massor av skidor då jag planerar att köpa nya till nästa säsong, men står i valet och kvalet! Har de senaste 3 åren kört på ett par Rossignol Banditer men känner att jag inte kommer längre på dem. Under en vecka i Argentiére i år körde jag på ett par Bandit X men har även testat Salomon Crossmax Pilot 10 och hoppas kunna få möjlighet att provåka ett par Stöckli Spirit till veckan som kommer.
Är det någon som har något tips?
Skidan skall (som ni kanske redan förstått) funka på hela berget såväl i pist som i lössnö... Är det någon som åkt på Stöckli-skidan som kan uttala sig? Skall man vänta till hösten och testhelgerna i Åre?
Till saken hör att jag fått ett riktigt bra pris på Crossmax Pilot 10 som är i mycket gott skick (4500, men vet inte hur jag skall göra! HJÄLP & tips tack!
Är det någon som har något tips?
Skidan skall (som ni kanske redan förstått) funka på hela berget såväl i pist som i lössnö... Är det någon som åkt på Stöckli-skidan som kan uttala sig? Skall man vänta till hösten och testhelgerna i Åre?
Till saken hör att jag fått ett riktigt bra pris på Crossmax Pilot 10 som är i mycket gott skick (4500, men vet inte hur jag skall göra! HJÄLP & tips tack!