Hej communityt! Jag har blivit lite nyfiken på hur löpare bär med sig vätska nuförtiden? Jag fick mitt första Perfekta-bälte för 22 år sedan och har använt deras produkter sedan dess, men helt idealt är det ju inte (sitter halvbra, skumpar ibland). Har också testat det lite modernare Flipbelt, men tycker bara det funkar för små vätskemängder (dvs kortare pass).
Jag har sett många moderna lösningar i butikerna, men det skulle vara värdefullt att få lite personliga recensioner innan man låter säljarna gå loss. Vad använder ni för hjälpmedel för att få med er vätska under långpassen? (eller är alla numera rationella/urbana, och tar bara med ett visakort?). All input är välkommen!
Jag har sett många moderna lösningar i butikerna, men det skulle vara värdefullt att få lite personliga recensioner innan man låter säljarna gå loss. Vad använder ni för hjälpmedel för att få med er vätska under långpassen? (eller är alla numera rationella/urbana, och tar bara med ett visakort?). All input är välkommen!