Jag står för vad jag tycker om det här men allt handlar om kontext. Jag kan sannolikt inte stoppa dig från att använda publikt publicerade kommentarer, men vill inte på något sätt medverka till en dokumentär gjord av en när anhörig. Det är som att låta Assad vara Åklagare och domare vid ICC i Haag...
Det känns som det här Pravda projektet är dömt att misslyckas, du kommer inte kunna vrida bilden av det som hänt utan att undvika centrala fakta och då är det inte en fråga om åsikter, stil eller privata definitioner utan exakt så enkelt som Janne påpeka.
Jag tycker du ska tala med någon som är bättre skickad att tala om detta. John Ljungman kanske ställer upp.
Vi ska intervjua Corax, så vi får nog en som är insatt i det. Jag tänkte snarare på tonen i forumen. Jag kommer nog använda en del men eftersom det rycks ur sina sammanhang så får det mer bli ett flertal exempel utan källor. Tack för ditt förtroende angående mig som dokumentärfilmare. Jag skulle på riktigt vilja träffa dig och försöka förstå dig. Just nu framstår du mest som arg. Jag arbetar globalt så att du bor utomlands är inga problem. Chamonix?