Arcteryx "classic bora" 80 vs Lundhags Motion 80

Classic Boras, är det utförsäljning av utgående modell, eller tillverkas bägge serierna? Vad är skillnaden?

/Avdelningen för totalt värdelöst vetande.

Vandrare; sa:
Classic Boras, är det utförsäljning av utgående modell, eller tillverkas bägge serierna? Vad är skillnaden?

/Avdelningen för totalt värdelöst vetande.

Jag gissar att det är lagret av den gamla modellen som nu säljs ut.
Studerar man Arcteryx egen webbplats finns bara Bora. Inte "new" och "classic".

/Avdelningen för icke-insatt gissande

avslutad210712

Gäst
Re: If it smells likes skunk it probably is skunk

Nordesjö; sa:
Jag kanske inte är tillräckligt bildad inom neoprenområdet (även om jag naturligtvis är tillräckligt besserwissig för att veta att det stavas neopren :)), men de neoprengrejer som jag har kommit i närheten av har inte luktat Lundhagsskunk.

Det viktigaste är inte att ha rätt utan det viktigaste är att ha någon att skylla på när man har fel så jag skyller på http://www.shelby.fi som stavar neopren med ett extra e *L*. För övrigt en mycket trevlig "finne" som jag just beställt lite grejor från.

Har ägt en våtdräkt i neopren......e och när jag tänker efter så luktade den faktiskt inte Lundhags Motion. Måste nog hålla med om att lukten på Lundhags Motion är i otrevligaste laget oavsett om den luktar skunk, neopren....e eller bara Lundhag Motion.

[Ändrat av avslutad210712 2005-02-23 kl 12:43]

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg