Grundfrågan här är ju: På vilket sätt hade tung packning gjort att han sluppit knäskadan och diarren?
Vet inte om hans mat var så lätt, men han hade mindre och mer (här kommer det underliga enligt mig) färsk mat. typ stekfläsk som man skulle äta av några skivor per dag. Eftersom paketen var öppna ett par tre dagar så var skivorna nästan gröna till slut. Jag trodde att det var därför han mådde dåligt. Men enligt honom så var fläsket lätt rimmat och skulle hålla bra mycket längre än så.
Kanske han har rätt... Enligt mig var han underlig men han tycke nog jag var ett ufo...
Det tråkiga som jag tycker vi är fem som lagar mat tillsammans vi har torkat mat och förberett oss länge. Vi har det skit trevligt men han vill absolut inte vara med för han vill inte bära.
Knä håll inte för att han kanske hade svaga ben, kanske hade han sållat sig till lättvikarna för att han vill spara sina ben. Kanske hade varit bättre att rehabträna sina svaga ben och njuta av livet.
När jag undrar varför det måste vara så extrem menar jag inte att han måste bära med sig allt.
Utan jag söker just det vanliga. Annars är det ju rätt svårt att vandra ett kompis gäng om en inte vill vara med pågrund av en idéer. Hittar de inte sina likar blir de tillslut ensamvargar .