• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Anmäl Eder till Spanska Arméen, coola äventyr med lön.

- Ja Kapten: Jag repeterar:

1: Omedelbart uppletande och infângande av den eftersökte, Gunnar A.
2: Uppspännande av den eftersökte under Saharas glödheta sol under 24 timmar, inpenslad med olivolja
3: Ïnstängade av den eftersökte i straffcell med 10 individer, sà liknande ovan docka som möjligt.

- Verkställ!

uni3.jpg
 
ZZzzzz__xstrploinksszxxzttrt....login successful...

Jä__kli_gt __glad du__ inte s__kickade Leutenant Carlos___ el_ler hans _p__olare i Sergeant Juan__

Session ended __skkjkrtzzzxttxzttrt

7559.jpg


4487.jpg
 
Kapten, vi har uppspârat den eftersökte och infângat hans anlete medelst kikare. Vi har först nu upptäckt att det är en skägglös fjös samt tillika civilist. Vi anser därför fortsatt nedlagd tid vara under vâr Legionärs-värdighet.

- Gott, utgâ.

guion.jpg
 
(Ett vykort stämplat i Ouagadougou singlar sakta ner innanför dörren hos "Billy" Jansson i Mörbylånga) :

Tack Billy för att du med så kort varsel kunda vara min "stand-in"! (Fick lite bråttom iväg.) Passade mina kläder och peruken?

Hoppas du hade kul med skäggkillarna, och att getterna fick sin halm som vi avtalade!

Återigen stort tack!

PS: Hur var fetasalladen?

Yours Sincerely, TT